Արկածներ ունեցող Չիկարելին

0

Posted by tigrannazaryan | Posted in Без рубрики | Posted on 12.07.2021

Բարև, իմ լավ ընկերներ:

Ես ամառային հանգստի օրերին կարդաց էլ եմ ահա այս գիրքը: Այն կոչվում է «Չիկարելիի արկածները», որը գրել է Ռուբեն Մարուխյանը: Այդ վիպակի մեջ եղած հերոսներից ինձ ամենաշատը դուր է եկել անտառապահը, որովհետև նա հսկում եր իր անտառը և ծառերին:

Ես ձեզ հիմա կասեմ այն պահը,  որին դուք սպասում էիք: Ես երբ վերջացրեցի իմ ընթերցանությունը, տեսա, որ Ռուբեն Մարուխյանը ինձ համար հրաժեշտի խոսք է գրել: Բայց հիմա ես  այդ հրաժեշտի խոսքից մի լավ հատված կներկայացնեմ:

Իսկ երազանքին հասնելը այնքան էլ հեշտ չէ, պետք է աշխատել, պայքարել: Այո, այո, պայքարել երազանքին հասնելու համար: Պետք է ուժեղ լինել, խելացի, բանիմաց, աշխատասեր, որ պայքարդ  հաղթանակով պսակվի:

Write a comment

Զանցել գործիքագոտուն